Výrobky, které znám

Znát neznamená chtít. U mě bylo to samé, když jsem uviděla další produkt značky Tupperware, řekla jsem si, to je ale blbost a zcela zbytečná! Našla jsem v ní ale svoje kouzlo. Každý člověk totiž má svoje potřeby a chutě. Například já, milovnice žebírek, kachničky se zelím a grilovaného kolena s hořčicí a křenem, jak jsem se mohla dát dohromady s někým, kdo jí jenom rybu a kuře? Nechápu... Rozdíl jsem ale našla, moje koleno se vaří 2 hodiny na plotně a pak se asi po dobu 20 až 30 minut dopéká v troubě. Jeho rybu strčím do horního síta Microgourmet, brambory do spodního a za 15 minut můj miláček s chutí papa. Ja žeru jen ty brambory, proto že mému jídlu do hotovnosti zbývá ještě 2 hodiny a 5 minut...

Tak že výrobky, které znám a které mi jsou k užitku, nemusejí být k užitku někomu jinému, ale jak řikám každý má svoje potřeby a každý má svoje chutě.